Welcome to Buxoro viloyati Statistika boshqarmasi   Click to listen highlighted text! Welcome to Buxoro viloyati Statistika boshqarmasi Powered By GSpeech

Buxoro viloyat statistika boshqarmasida “Call centre” tashkil etilgan. Murojaat uchun telefon: 65 223 79 29

2020- yilda Buxoro viloyati bo'yicha dehqon bozorlaridagi ayrim tovarlarning o'rtacha narxlari

1 / 17
Navli bug‘doy uni - 4823
2 / 17
Guruch - 8660
3 / 17
Kartoshka - 3709
4 / 17
Karam - 1795
5 / 17
Pomidor -9331
6 / 17
Bodring - 14992
7 / 17
Sabzi - 1780
8 / 17
No‘shpiyoz - 1923
9 / 17
Olma - 9342
10 / 17
Mol go‘shti - 55493
11 / 17
Qo‘y go‘sht - 52856
12 / 17
Tovuq go‘shti - 18354,83
13 / 17
Turli baliqlar - 22155
14 / 17
Yangi sog`ilgan sut (litr) - 3943
15 / 17
Sariyog‘ - 53852
16 / 17
Tuxum(10 dona) - 10500
17 / 17
Tandir non (dona) - 2814

Avvalo, saytning dizayni butunlay o‘zgargani ko‘zga tashlanadi. Kontent jihatidan ham boyigan va qo‘shimcha qulayliklar yaratilgan.

Masalan, yangi saytda “Prezident Administratsiyasi” bo‘limi ochilgan. Unda Prezident maslahatchilari, Prezident Administratsiyasining asosiy vazifalari, Prezident Administratsiyasining Ijro etuvchi apparati rahbariyati, Prezident va Administratsiya huzuridagi tashkilotlari to‘g‘risida umumiy ma’lumotlar bilan tanishish mumkin.

Bosh sahifada Prezident Shavkat Mirziyoyevning ijtimoiy tarmoqlardagi rasmiy akkauntlariga havolalar yaqqol ko‘rinadigan tarzda joylashtirilgan. Shuningdek, har bir yangilikni ijtimoiy tarmoqlarda ulashish imkoniyati yaratilgan.

Saytning interfaolligini oshirish maqsadida yangi funksiyalar joriy etilgan. Masalan, davlat rahbarining “Facebook” va “Twitter” ijtimoiy tarmoqlardagi sahifalariga vidjetlar o‘rnatilgan. Ya’ni, ushbu sahifalarni “Facebook” va “Twitter”ga o‘tmasdan turib, saytning o‘zida ko‘rish mumkin.

Saytning bosh sahifasida dunyo va O‘zbekiston xaritasi joylashtirilgan. Bu funksiya yordamida Prezidentning xorijga va mamlakatimiz hududlariga tashriflari haqidagi axborotlarni xarita orqali topish mumkin.

“Mediateka” bo‘limida ilgari faqat fotogalereya bor edi. Yangi saytda bu bo‘lim fotosuratlar bilan boyitilib, foydalanuvchilarga qulay bo‘lishi uchun “Majlis va marosimlar”, “Xorijga tashriflar”, “Qabullar”, “Hududlarga tashriflar”, “Portretlar” kabi toifalarga ajratilgan.

Saytdagi yangiliklardan yana biri – Videogalereya. Ilgari Prezident faoliyatiga oid film va videolavhalarni faqat Youtube yoki Telegram platformalarida ko‘rish mumkin edi. Endi ular veb-saytning o‘zida to‘rtta kategoriya bo‘yicha “TAS-IX” tarmog‘ida joylashtirib boriladi.

Hujjatlar bo‘limida yangi “Infografika” sahifasi ham tashkil etilgan.

“O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti virtual qabulxonasi” portaliga o‘tish, Xalq qabulxonalarining aloqa ma’lumotlarini izlash kabi qulayliklar bor.

Yangi sayt 1 yanvardan test rejimida ishlay boshladi. Uning bundan oldingi versiyasi 2017 yilda ishga tushirilgan edi.

Prezident Shavkat Mirziyoyev 23 noyabr kuni Toshkent shahrida yo‘l-transport infratuzilmasini rivojlantirishga oid konsepsiya taqdimoti bilan tanishdi.

Poytaxtimizda aholi ham, transport vositalari ham ko‘payib bormoqda. Oxirgi 10 yilda shaharda avtomobillar soni 250 mingtadan 510 mingtaga, ya’ni 2 baravar oshgan.

Shunga mos ravishda transport infratuzilmasi ham rivojlantirilmoqda. Yangi yo‘llar, ko‘priklar, yerusti metrosi qurilmoqda.

Xususan, joriy yilda Toshkent metropolitenining “Yunusobod” yo‘nalishida 2 ta stansiya hamda yerusti xalqa yo‘lining birinchi bosqichi ishga tushirildi. Jamoat transportida 56 ta yo‘nalish maqbullashtirildi. Bular natijasida 170 ming aholining transport xizmati yaxshilandi, ularning transportga ketadigan vaqti o‘rtacha 15-20 minutga qisqardi.

Lekin poytaxtimiz ko‘chalarida yuklama ko‘p, yo‘l harakatini tartibga solishda kamchiliklar yetarli. Transport vositalari tirbandligi yildan-yilga ortib borayotir.

Shu bois davlatimiz rahbari Toshkent shahrida jamoat transporti tizimi va infratuzilmasini takomillashtirish bo‘yicha topshiriq bergan edi.

Poytaxtimiz ko‘chalaridagi muammolar kompleks o‘rganib chiqildi. Geoinformatsion tizim orqali transport va yo‘lovchilar oqimi tadqiq qilindi.

bugungi taqdimotda ana shu tahlillar natijalari haqida axborot berildi.

Toshkent shahrida 500 dan ziyod katta chorrahalar mavjud bo‘lib, ularning 200 tasida transport vositalarini tezkor o‘tkazish darajasi past. Avtomobil to‘xtash joylari yetishmasligi sababli yo‘lning birinchi qatorida mashinalar yig‘ilib, qatnovga xalaqit bermoqda. Haydovchilar uchun ma’lumot belgilari ham yetishmaydi. Piyodalar va velosipedlar harakati uchun qulaylik kam.

Shu kabi kompleks tahlillar asosida Toshkent shahrida yo‘l infratuzilmasi va jamoat transporti tizimini takomillashtirish bo‘yicha bosh rejaning dastlabki loyihasi ishlab chiqildi.

Xususan, poytaxtdagi 24 ta yirik chorrahaning harakatlanish tartibini optimallashtirish, bu orqali o‘rtacha to‘xtashlar sonini 71 foiz va vaqtini 48 foiz, tirbandlikni 64 foiz, yoqilg‘i sarfini 34 foizga kamaytirish mumkinligi hisob-kitob qilingan.

Toshkent shahrida jamoat transportini yaxshilash masalasiga alohida e’tibor qaratildi. Davlatimiz rahbari yo‘lovchi tashish xizmatlaridan aholi mutlaqo norozi ekanini ta’kidladi. Masalan, 79 ta yo‘nalishdagi avtobuslar intervali tig‘iz paytlarda 30 minutgacha kechikmoqda. Oqibatda odamlar boshqa transport vositalaridan foydalanishni afzal bilmoqda. bugungi kunda shahar jamoat transportida bor-yo‘g‘i 33 foiz yo‘lovchi yurmoqda. Rivojlangan mamlakatlar poytaxtida bu ko‘rsatkich 60-70 foizni tashkil etadi. 

Shu bois mavjud infratuzilmani yaxshilab, jamoat transporti harakatining tezligi va aholi uchun qulayligini ta’minlash vazifa qilib qo‘yildi.

Davlat rahbari jamoat transporti tizimida yangi boshqaruv uslubini joriy etish, metropoliten, avtosaroylar va yo‘nalishli taksi korxonalarini bir-biriga bog‘lash, axborot texnologiyalari asosida ularning o‘zaro integratsiyasini ta’minlash kerakligini ta’kidladi.

Buning uchun metropolitenni boshqarish hamda “Toshshahartransxizmat” aksiyadorlik jamiyatining buyurtmachi va nazorat funksiyalari shahar transport boshqarmasiga o‘tkaziladi. Moliyalashtirish ham boshqarma tomonidan amalga oshirilib, transport korxonalariga haqiqiy bajarilgan ish hajmi, bosib o‘tilgan masofaga qarab mablag‘ ajratiladi.

Mutasaddilarga Toshkent shahar jamoat transportini yagona tizim asosida tartibga solish, moliyalashtirish va tabaqalashgan tariflarni belgilash bo‘yicha vazifalar qo‘yildi.

Tirbandlik kuzatilayotgan ko‘p qatorli yo‘llarning bir qismini jamoat transporti uchun ajratish, markaziy ko‘chalarda parkomatlar tashkil etish bo‘yicha topshiriqlar berildi. Shu bilan birga, piyodalar va velosipedlar yo‘lakchalarini ko‘paytirish muhimligi qayd etildi.   

“Toshshahartransxizmat” jamiyatini to‘liq transformatsiya qilish, Transport universiteti faoliyatini takomillashtirish zarurligi ko‘rsatib o‘tildi.

Jamoat transporti tizimining moddiy-texnik bazasini mustahkamlash masalasiga ham e’tibor qaratildi.

Toshkentdagi tajriba asosida boshqa shaharlarda ham yo‘l-transport tizimini qayta ko‘rib chiqib, markaziy ko‘chalarni namunaviy tarzda o‘zgartirish, xususan, Samarqandda jamoat transportini optimallashtirish, aholi va turistlar uchun qulay sharoit yaratish vazifasi qo‘yildi.

UzA

Uchrashuvda turli sohalarda o‘qiyotgan va ishlayotgan yoshlarning fikrlari eshitildi. Takliflari ma’qullanib, mutasaddilarga tegishli topshiriqlar berildi.

Prezident Shavkat Mirziyoyev Qarshi shahridagi Yoshlar markazida bo‘lib, sharoitlarni ko‘zdan kechirdi.

Shu yerda qashqadaryolik yoshlar bilan uchrashuv o‘tkazildi.

- Men sizlarning ko‘zlaringga qarab, ochiq muloqot qilgani keldim. Hamma yoshlar bilan ko‘rishishni xohlardim, lekin, afsuski, buning iloji yo‘q. Siz ularning vakillari o‘rnida joylardagi muammolarni, yoshlar istaklarini aytishingizni istardim. Shuning uchun qo‘rqmasdan, o‘z ota-onalaringga nima deyishni xohlasalaring, hamma fikrlaringni bemalol aytinglar, - dedi davlat rahbari.

Uchrashuvda yoshlar muammolarini hal qilish, bandligini ta’minlash, bo‘sh vaqtini mazmunli tashkil etish bo‘yicha ochiq muloqot bo‘ldi.

Qashqadaryo viloyatida 26 mingdan ziyod yoshlar ishsiz, tadbirkorlik rivoji mamlakatdagi o‘rtacha ko‘rsatkichdan ancha pastda ekani qayd etildi.

Yigit-qizlarning tadbirkorlik tashabbuslarini qo‘llab-quvvatlash, «Yoshlar – kelajagimiz» davlat dasturi doirasida yillik rejaga qo‘shimcha mablag‘ ajratish zarurligi ta’kidlandi.

Davlatimiz rahbari muboraklik yoshlarning taklifini qanoatlantirib, tumanda IT-park tashkil etish, elektron tijorat va dasturlash ko‘nikmalarini bepul o‘rgatish yuzasidan mutasaddilarga topshiriq berdi.

Kitob tumanidagi 150 o‘rinli Bolalar musiqa va san’at maktabida 310 nafar o‘quvchi tahsil olmoqda. Mazkur muassasa o‘quvchilari uchun yetarli sharoit yaratish vazifasi qo‘yildi.

Viloyat yoshlarining sportga qiziqishini inobatga olib, maktablarda sport zallari qurish, majmualarda to‘garaklarni ko‘paytirish zarurligi aytildi. Inventarlar va anjomlar sotib olish uchun Jismoniy tarbiya va sport vazirligi hisobidan 10 milliard so‘m ajratishga ko‘rsatma berildi.

Yaqinda Serbiyada o‘tgan sambo bo‘yicha jahon chempionatida oltin medalni qo‘lga kiritgan O‘zbekiston davlat jismoniy tarbiya instituti talabasi Musharraf Ibodullayeva davlat granti asosida o‘qishga o‘tkaziladigan bo‘ldi.

 Mendan eng katta maqsad-muddaoing, baxting nima, deb so‘rasalaring, shunday degan bo‘lardim: yoshlarimizning dunyoqarashini jahon darajasiga ko‘tarish, ishli qilish, g‘urur-iftixorini yuksaltirish, oilaviy baxtini ko‘rish, - deya ta’kidladi Shavkat Mirziyoyev.

 

Uza

Abduhakim Xojiboyev O‘zbekiston sog‘liqni saqlash vaziri etib tayinlandi. Amrillo Inoyatov uning birinchi o‘rinbosari bo‘ldi.

3 noyabr kuni parlament deputatlari Hojiboyevni vazir lavozimiga ma'qulladi.

Prezident qarori bilan sog‘liqni saqlash vazirining birinchi o‘rinbosari lavozimida ishlab kelgan Hojiboyev Abduhakim Mo‘minovich sog‘liqni saqlash vaziri etib tayinlandi. Bu haqda SSV matbuot xizmati xabar bermoqda.

Tibbiyot fanlari doktori, professor Abduhakim Hojiboyev o‘z faoliyatini xirurglikdan boshlab, so‘nggi 20 yil davomida Respublika shoshilinch tibbiy yordam ilmiy markazi bosh direktori, Shoshilinch tibbiy yordam vrachlar assotsiatsiyasi raisi, sog‘liqni saqlash vaziri o‘rinbosari va uch bor sog‘liqni saqlash vazirining birinchi o‘rinbosari lavozimida ishlagan.

U 2003 yil «O‘zbekiston Respublikasida xizmat ko‘rsatgan sog‘liqni saqlash xodimi» unvoni hamda 2020 yil «El-yurt hurmati» ordeni bilan mukofotlangan.

Abduhakim Hojiboyevning o‘rniga sog‘liqni saqlash vazirining birinchi o‘rinbosari etib Inoyatov Amrillo Shodiyevich tayinlandi.

Amrillo Inoyatov bungacha prezidentning yoshlar, fan, ta'lim, sog‘liqni saqlash, madaniyat va sport masalalari bo‘yicha maslahatchisi o‘rinbosari vazifasida ishlab kelayotgandi.

Tibbiyot fanlari doktori, dotsent bundan avval Buxoro davlat tibbiyot instituti rektori lavozimida ishlagan.

  • Eslatib o‘tamiz, 2017 yil fevralidan buyon O‘zbekiston tibbiyotini boshqarib kelgan Alisher Shodmonov Toshkent tibbiyot akademiyasi rektori etib tayinlandi.
kun.uz

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining

q a r o r i

Mamlakatda aholi sogʻligʻini saqlash va yaxshilashni taʼminlaydigan samarali sogʻliqni saqlash tizimini yaratish, sogʻlom avlodni tarbiyalash uchun zarur shart-sharoitlarni shakllantirish davlat siyosatining ustuvor yoʻnalishi hisoblanadi.

Tibbiyot sohasida amalga oshirilayotgan keng koʻlamli islohotlar doirasida bosqichma-bosqich milliy tibbiy taʼlimni modernizatsiyalash, mazkur sohaga xalqaro taʼlim standartlari va ilgʻor axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini tatbiq etish, aholi sogʻligʻini saqlashning dolzarb muammolari yuzasidan ilmiy tadqiqotlarni oʻtkazish boʻyicha kompleks chora-tadbirlar amalga oshirilmoqda.

Shu bilan birga, harbiy tibbiyot tizimida yuqori malakali mutaxassislarni tayyorlashga toʻsqinlik qilayotgan bir qancha muammolar saqlanib qolmoqda. Xususan:

birinchidan, harbiy tibbiyot mutaxassislarining uzluksiz kasbiy tayyorgarligini taʼminlash, ularning malakasini oshirish, koʻnikmalarini zamonaviy talablarga moslashtirishning amaliy tizimi joriy qilinmagan;

ikkinchidan, oʻquv jarayonida innovatsion ishlanmalar va texnologiyalardan foydalanishning past darajada ekanligi oqibatida harbiy-tibbiy kadrlarni tayyorlash hamda harbiy xizmatchilar va ularning oila aʼzolariga samarali tibbiy yordam koʻrsatilishini tashkil etish tizimiga zamonaviy usul va yondashuvlarni tatbiq qilish imkoni mavjud emas;

uchinchidan, favqulodda holatlar (vaziyatlar) oqibatlarini bartaraf etishda ishtirok etadigan va ushbu yoʻnalishda tashkiliy-profilaktika ishlarni olib boradigan yuqori malakali harbiy tibbiyot mutaxassislarini tayyorlashga alohida eʼtibor qaratish talab etilmoqda.

Yuqori malakali ofitser kadrlar tayyorlash tizimini sifat jihatidan yangi bosqichga koʻtarish, ular uchun uzluksiz, bosqichma-bosqich va maqsadli oʻqitish tizimini yaratish hamda harbiy-tibbiy sohada taʼlim, fan va amaliyot uygʻunligini taʼminlash maqsadida:

1. Toshkent tibbiyot akademiyasi huzuridagi Harbiy-tibbiyot fakulteti negizida Oʻzbekiston Respublikasi Mudofaa vazirligining yuridik shaxs maqomiga ega boʻlgan Oʻzbekiston Respublikasi Qurolli Kuchlari Harbiy tibbiyot akademiyasi (keyingi oʻrinlarda − Akademiya) tashkil etilsin.

2. Quyidagilar Akademiyaning asosiy vazifalari etib belgilansin:

Oʻzbekiston Respublikasi Qurolli Kuchlari tarkibiga kiruvchi vazirliklar va idoralar uchun harbiy tibbiyot sohasida zamonaviy talablarga javob beradigan kadrlarni tayyorlash, qayta tayyorlash va malakasini oshirish;

tibbiyot sohasida tor mutaxassislarni, ilmiy-pedagogik kadrlarni hamda zaxira va rezervdagi tibbiyot xizmati ofitserlarini tayyorlash;

taʼlim jarayoniga xalqaro taʼlim standartlariga asoslangan ilgʻor pedagogik va innovatsion tibbiyot texnologiyalari, zamonaviy oʻquv dasturlari va oʻquv-uslubiy yondashuvlarni keng joriy etish;

harbiy tibbiyot amaliyotida mavjud muammolarning yechimiga qaratilgan fundamental, amaliy va innovatsion ilmiy-tadqiqot ishlarini amalga oshirish;

milliy va xorijiy yetakchi oliy, oliy harbiy taʼlim hamda ilmiy-tadqiqot muassasalari bilan oʻzaro hamkorlikda taʼlim jarayonini rivojlantirish, sogʻliqni saqlash sohasida ilmiy tadqiqotlarni oʻtkazish;

taʼlim oluvchilarni insonparvarlik va yuksak maʼnaviy gʻoyalar asosida, vatanparvarlik ruhida tarbiyalash.

3. Belgilansinki, Akademiya:

davlat oliy harbiy taʼlim muassasasi hisoblanadi;

Toshkent tibbiyot akademiyasi huzuridagi Harbiy-tibbiyot fakultetining barcha huquqlari, majburiyatlari va shartnomalari boʻyicha huquqiy vorisi hisoblanadi;

Oʻzbekiston Respublikasi Davlat gerbi tasviri va davlat tilida nomi tushirilgan muhr, bank hisobvaragʻi va xorijiy valyutadagi bank hisobvaragʻi, shtamp va boshqa rekvizitlarga ega boʻladi.

4. Shunday tartib oʻrnatilsinki, unga muvofiq:

Akademiyada tahsil olish uchun 2021/2022 oʻquv yilidan boshlab nomzodlar Oʻzbekiston Respublikasi oliy tibbiy taʼlim muassasalari davolash fakultetlarining beshinchi bosqichini va tibbiy-profilaktika fakultetlarining toʻrtinchi bosqichini tamomlagan, oʻqish yakunlari boʻyicha eng yuqori natijalarni koʻrsatgan, oʻqishini Harbiy tibbiyot akademiyasida davom ettirish va kelgusida kontrakt boʻyicha harbiy xizmatni oʻtash istagini bildirgan, shuningdek, sogʻligʻining holatiga koʻra harbiy xizmatga yaroqli boʻlgan talabalar orasidan Oʻzbekiston Respublikasi Mudofaa vazirligi tomonidan tanlab olinadi;

Akademiyada kursantlarning majburiy ikki yillik oʻqishi ikki bosqichli harbiy tibbiyot oʻquv dasturi asosida: birinchi yil – bakalavriatda, ikkinchi yil – Oʻzbekiston Respublikasi Qurolli Kuchlari uchun zarur boʻlgan mutaxassisliklar boʻyicha harbiy internaturada amalga oshiriladi;

Akademiyaning bakalavriat bosqichini tamomlagan kursantlarga dastlabki “tibbiy xizmat leytenanti” harbiy unvoni va “harbiy vrach” mutaxassisligini beradigan davlat namunasidagi diplom hamda harbiy internaturani tamomlagach, navbatdagi “tibbiy xizmat katta leytenanti” harbiy unvoni va tegishli mutaxassislik berilganligi toʻgʻrisida belgilangan namunadagi guvohnoma beriladi;

Akademiyaning harbiy tibbiyot oʻquv dasturi asosida taʼlim olgan bitiruvchilarning Oʻzbekiston Respublikasi oliy tibbiy taʼlim muassasalari davolash va tibbiy-profilaktika fakultetlaridagi oʻqishi Akademiyadagi oʻqishga tenglashtiriladi;

tibbiyot sohasidagi tor mutaxassisliklar boʻyicha tibbiyot kadrlari Akademiyaning klinik ordinatura va magistraturasida, ilmiy-pedagogik kadrlar esa uning doktoranturasida tayyorlanadi;

Oʻzbekiston Respublikasi Mudofaa vazirligi Markaziy harbiy klinik gospitali Akademiyaning oʻquv va klinik bazasi, shuningdek, asosiy taʼminot markazi hisoblanadi.

5. Akademiyaga 2021/2022 oʻquv yilidan boshlab:

Oʻzbekiston Respublikasining boshqa tibbiy taʼlim muassasalarini bitirgan tibbiyot xodimlarini toʻlov-kontrakt asosida qayta tayyorlash va malakasini oshirishga;

hukumatlararo bitim va shartnomalar asosida xorijiy davlatlar uchun tibbiyot kadrlarini tayyorlash, qayta tayyorlash va malakasini oshirishga ruxsat etilsin.

6. Akademiya tuzilmasida yuridik shaxs maqomiga ega boʻlmagan Harbiy tibbiyot ilmiy-tadqiqot instituti tashkil etilsin va uning asosiy vazifalari etib quyidagilar belgilansin:

sanitariya-epidemiologik manbalarni, hodisalarni, omillarni va biologik xavfsizlik toʻgʻrisidagi qarashlarning shakllanishini ilmiy jihatdan oʻrganish, zamon talablariga javob beruvchi, biologik tahdidlarga tezkor javob qaytara oladigan samarali tizimni shakllantirish va rivojlantirish boʻyicha izlanishlar olib borish;

aholi va shaxsiy tarkibning biologik xavfsizligini taʼminlash sohasidagi ilmiy tadqiqotlarni olib borish, yuzaga kelishi mumkin boʻlgan tahdidlarni tahlil qilish va ularga qarshi ilmiy asoslangan majmuaviy tadbirlarni ishlab chiqish, biologik xavflarni nazorat qilish tizimini muvofiqlashtirish;

biologik xavfsizlik sohasida milliy kadrlarni tayyorlash va sohaga oid ilmiy tadqiqotlarning olib borilishida oʻquv-ilmiy markaz sifatida faoliyat yuritish;

ilmiy asoslangan ishlanmalarni yaratish va amaliyotga tatbiq etish maqsadida qoʻshinlarning tibbiy taʼminotini tashkil etish tajribasini va mavjud muammolarni oʻrganish.

7. Quyidagilar:

Oʻzbekiston Respublikasi Qurolli Kuchlari Harbiy tibbiyot akademiyasining tashkiliy-shtat tuzilmasi 1-ilovaga;

Oʻzbekiston Respublikasi Qurolli Kuchlari Harbiy tibbiyot akademiyasida oʻqitiladigan mutaxassisliklar (yoʻnalishlar) roʻyxati 2-ilovaga;

Tibbiyot sohasida harbiy kadrlarni tayyorlashning sifat jihatidan yangi tizimini tashkil etish boʻyicha “yoʻl xaritasi” 3-ilovaga;

Oʻzbekiston Respublikasi Qurolli Kuchlari Harbiy tibbiyot akademiyasi kontrakt boʻyicha harbiy xizmatchilarining egallab turgan lavozimlari boʻyicha asosiy harbiy unvonlari va tarif razryadlari roʻyxati 4-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.

Akademiyani tashkil etish uning tashkiliy-shtat tuzilmasiga asosan 40 ta kursant va 100 ta tinglovchi shtat birliklari Mudofaa vazirligiga qoʻshimcha, qolgan shtat birliklari esa – Oʻzbekiston Respublikasi Mudofaa vazirligi qoʻshinlarining belgilangan cheklangan umumiy soni doirasida ajratilishi orqali amalga oshiriladi.

Oʻzbekiston Respublikasi mudofaa vaziriga, zarurat boʻlganda, Akademiyaning tashkiliy-shtat tuzilmasiga Mudofaa vazirligi qoʻshinlarining belgilangan cheklangan umumiy soni doirasida oʻzgartirishlar kiritish huquqi berilsin.

8. Akademiya Toshkent shahri, Mirzo Ulugʻbek tumani, Ziyolilar koʻchasi, 4-uy manzili boʻyicha 83-son harbiy shaharcha hududida tekin foydalanish huquqi asosida joylashtirilsin.

9. Oʻzbekiston Respublikasi Mudofaa vazirligi va Sogʻliqni saqlash vazirligi:

Toshkent tibbiyot akademiyasi huzuridagi Harbiy tibbiyot fakultetiga 2019-yilda oʻqishga kirgan kursantlarning tahsil olishini 2020/2021 oʻquv yilida amaldagi taʼlim dasturlari boʻyicha Toshkent tibbiyot akademiyasi va Akademiyaning bazalarida yakunlash choralarini koʻrsin;

Akademiyaning 2021-yil bitiruvchilari orasidan oʻqish yakuni boʻyicha eng yuqori koʻrsatkichlarga ega boʻlganlarga harbiy internaturada oʻqishni davom ettirishga ruxsat berilsin.

10. Oʻzbekiston Respublikasi mudofaa vaziriga, istisno tariqasida, Akademiyaning Harbiy tibbiyot ilmiy-tadqiqot instituti ofitserlar tarkibi lavozimlarini kontrakt boʻyicha harbiy xizmatni oʻtash istagini bildirgan tibbiyot sohasidagi yuqori malakali fuqaro mutaxassislar hisobidan butlashga, bunda ularni tibbiy koʻrikdan oʻtkazish natijalariga koʻra dastlabki va harbiy-kasbiy saralashni oʻtkazmay, shuningdek, harbiy xizmatda boʻlishning belgilangan yosh chegarasiga yetganligidan qatʼi nazar, kontrakt boʻyicha harbiy xizmatga olishga hamda katta ofitserlar tarkibi harbiy unvonlarini berishga ruxsat berilsin.

11. Oʻzbekiston Respublikasi Mudofaa vazirligi manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan birgalikda ikki oy muddatda Akademiya hamda Oʻzbekiston Respublikasi Mudofaa vazirligi Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va aloqa harbiy instituti huzurida yuridik shaxs maqomiga ega boʻlmagan ilmiy-tadqiqot faoliyatini rivojlantirish jamgʻarmalarini tashkil etishni nazarda tutuvchi Hukumat qarori loyihasini tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga belgilangan tartibda kiritsin.

12. Belgilansinki:

a) Akademiyaning pedagogik faoliyat bilan shugʻullanuvchi rahbari, rahbar oʻrinbosarlari va professor-oʻqituvchilar tarkibiga hamda Harbiy tibbiyot ilmiy-tadqiqot institutining rahbari va ilmiy xodimlariga quyidagi miqdorda oylik ustama toʻlanadi:

bazaviy lavozim maoshining 50 foizi miqdorida – fuqaro tarkibidagi ishchilarga;

asosiy lavozim maoshining 100 foizi miqdorida – kontrakt boʻyicha harbiy xizmatchilarga;

b) Akademiya hamda Oʻzbekiston Respublikasi Mudofaa vazirligi Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va aloqa harbiy institutining bosh, yetakchi, katta va kichik ilmiy xodimlari lavozimlaridagi fuqaro xodimlari mehnatiga haq toʻlash qonunchilikda belgilangan byudjet mablagʻlari hisobiga fundamental, amaliy tadqiqotlar va innovatsion ishlarning ilmiy-texnika dasturlarini amalga oshirishda qatnashuvchi ilmiy-tadqiqot muassasalari ilmiy va rahbar xodimlarining bazaviy lavozim maoshlariga teng miqdorda amalga oshiriladi;

v) Akademiyada oʻquv va oʻquv-amaliy mashgʻulotlarni oʻtkazishga bevosita jalb qilinadigan respublikaning boshqa tibbiyot muassasalari mutaxassislariga pedagogik faoliyatning har bir akademik soati uchun Akademiya tomonidan Oʻzbekiston Respublikasida belgilangan bazaviy hisoblash miqdorining 10 foizi miqdorida qoʻshimcha haq toʻlanadi;

g) Akademiyaning taʼminoti Oʻzbekiston Respublikasi Davlat byudjeti, Mudofaa vazirligining byudjetdan tashqari mablagʻlari va qonun hujjatlari bilan taqiqlanmagan boshqa mablagʻlar hisobiga amalga oshiriladi.

13. Oʻzbekiston Respublikasi Mudofaa vazirligi, Sogʻliqni saqlash vazirligi, Oliy va oʻrta maxsus taʼlim vazirligi, Innovatsion rivojlanish vazirligi boshqa manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan birgalikda 2021/2022 oʻquv yili boshlanguniga qadar:

Akademiyaga professor-oʻqituvchilar va ilmiy xodimlar tarkibining tanlovini oʻtkazsin hamda vakant lavozimlar, ularga qoʻyiladigan talablarni hisobga olgan holda, tegishli ixtisoslikdagi yuqori malakali mutaxassislar bilan belgilangan tartibda butlasin;

Akademiyaning oʻquv jarayoni va ilmiy-tadqiqot faoliyatiga, shu jumladan, shartnoma asosida, yetakchi milliy va xorijiy taʼlim va ilmiy-tadqiqot muassasalari, davlat boshqaruvi organlari, xoʻjalik birlashmalari va boshqa tashkilotlarning malakali mutaxassislari va ekspertlarini jalb etsin;

ilgʻor milliy va xorijiy oliy taʼlim, ixtisoslashtirilgan va ilmiy-amaliy markaz hamda ilmiy-tadqiqot institutlarining kadrlar salohiyati va moddiy-texnika bazasidan foydalangan holda Akademiyaning professor-oʻqituvchilar tarkibi va ilmiy xodimlarining kasbiy tayyorgarligini doimiy ravishda takomillashtirib borishni taʼminlasin.

Akademiya boshligʻiga taʼlim sohasida milliy va xalqaro oliy taʼlim hamda ilmiy-tadqiqot muassasalari bilan belgilangan tartibda ikki tomonlama tegishli kelishuv va shartnomalar tuzish huquqi berilsin.

14. Oʻzbekiston Respublikasi Mudofaa vazirligi:

ikki oy muddatda Akademiyaning infratuzilma obyektlari qurilishini jadallashtirish yuzasidan Hukumat qarori loyihasini;

uch oy muddatda Akademiyani zamonaviy oʻquv jihoz va buyumlari, laboratoriya qurilmalari va trenajyor komplekslari bilan taʼminlashni nazarda tutadigan Oʻzbekiston Respublikasi Qurolli Kuchlari Harbiy tibbiyot akademiyasining infratuzilmasi hamda oʻquv-moddiy bazasini yaratish va takomillashtirish boʻyicha kompleks dasturni ishlab chiqsin va Vazirlar Mahkamasiga kiritsin.

15. Oʻzbekiston Respublikasi Iqtisodiy taraqqiyot va kambagʻallikni qisqartirish vazirligi hamda Moliya vazirligi mazkur qarorda nazarda tutilgan tadbirlarni amalga oshirish uchun Mudofaa vazirligiga 2021-yilda va kelgusi yillarda qoʻshimcha markazlashtirilgan kapital qoʻyilmalar limitlari va byudjet mablagʻlarini ajratsin.

16. Oʻzbekiston Respublikasi Mudofaa vazirligi Sogʻliqni saqlash vazirligi hamda boshqa manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan birgalikda ikki oy muddatda qonun hujjatlariga ushbu qarordan kelib chiqadigan oʻzgartirish va qoʻshimchalar toʻgʻrisida Vazirlar Mahkamasiga takliflar kiritsin.

17. Mazkur qarorning ijrosini nazorat qilish Oʻzbekiston Respublikasining Bosh vaziri A.N.Aripov va Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Xavfsizlik kengashi kotibi V.V.Maxmudov zimmasiga yuklansin.

 

zbekiston Respublikasi

        Prezidenti                                                                                           Sh.MIRZIYOYEV

 

Toshkent shahri,

2020-yil 22-oktyabr

 OʻzА

RASMIY STATISTIKA

E'LON QILISH TAQVIMI METAMA'LUMOTLAR Makroiqtisodiy tahlillar MILLIY HISOBLAR
NARX VA INDEKSLAR INVESTITSIYALAR QURILISH TASHQI IQTISODIY FAOLIYAT
ICHKI SAVDO SANOAT QISHLOQ XO‘JALIGI EKOLOGIYA
XIZMATLAR DEMOGRAFIYA MEHNAT BOZORI AHOLI TURMUSH DARAJASI
IJTIMOIY SOHA KICHIK BIZNES VA TADBIRKORLIK KORXONA VA TASHKILOTLAR DEMOGRAFIYASI HUQUQBUZARLIK HUQUQBUZARLIK
ATROF-MUHIT BOSHQA MAKROIQTISODIY VA MOLIYAVIY STATISTIKA K-MTUT (XVJ) XALQARO STATISTIKA
TARQATILISHI CHEKLANGAN MA`LUMOTLAR      
Tugmani bosing Tinglash